Pages

2011. június 30., csütörtök

Egy igazi gyöngyszem, egy mindent vivő sláger.

Nehéz a mai időkben, sőt szememben lehetetlen eldönteni hogy melyik a világ legjobb biciklije. De mégis vannak olyan kiemelkedő példák, modellek, amelyek nem csak engem, hanem a biciklis társadalom nagy részét megfogják. A mai préda azt gondolom vita nélkül a mostani biciklizés egyik csúcsa, 100%-an 2011 egyik legnagyobb újítása, és ezt ő maga is megmutatta. Hölgyek-Urak :

Santa Cruz v10 Carbon 2011















Valamikor régebben néztem még a pinkbike-ot, és látom ám, hogy furcsaság van, a v10-esek körül. Utánanéztem, bizony carbon váz. Úgy voltam vele, hogy várjunk még, csak a Syndicate-ben van. Aha, csakhogy nem rég megkaptam a SC 2011-es füzetkét, és a régi v10-est már nem is lehet kapni !!! Csak a carbon változatot... Úgyszint ez a helyzet az oldalukon. Design-ban azt gondolom hogy nagyon szépen néz ki, még amellett is, hogy kizárólag versenyzésre találták ki. A neve mellett a Santa Cruz romlatlan, továbbra is első helyeket rendszeresen begyűjtő riderek eredményei állnak, ami azt gondolom, hogy mindent megmagyaráz. X féle variációban lehet megrendelni a biciklit a santa cruz honlapjáról, amit ott össze is rakhattok magatoknak, ki is számolhatjátok mennyibe kerül, stb stb. Mikor 2 hónapja megláttam a biciklit a kirakatban. Hát igen. Az haggyán, hogy ott álltam 1 órát előtte, meg bementem, megfogtam, stb stb. Bár nem próbáltam ki, mégis biztos vagyok benne, hogy eszméletlen érzés lehet. A 13.000 svájci frankos ára, már inkább visszaszorít. 2,6 millió forint.. Nem tudom, hogy az ár érték arány reális-e. Mindenesetre, a DH-kategóriában ő most a csúcs. Az egyetlen carbon szériás gép. A súlyáról nem találtam semmit, az anyaga ugye carbon, csak annyi van leírva, hogy könnyebb mint az alu váz. A forgáspont a szokásos "titkos" Santa Cruz megoldás, S-től XL-ig minden méretben található. A sima váz ára 3300 US dollár.















Azt gondolom, hogy nincs miről beszélni. Akit mégjobban érdekel annak mindenképpen ajánlanám ezt a linket itt : http://santacruzbicycles.com/v10_carbon/index.php  . Gyöngyszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése